Bestelling retourneren

1. Een product terugsturen of ruilen? Dat is gemakkelijk!

 

We willen je er graag op wijzen dat het ondanks onze professionaliteit mogelijk is dat er een fabricagefout optreedt die we over het hoofd hebben gezien bij het accepteren van de producten in ons magazijn, een defect product of een fout bij het voorbereiden van de bestelling. Als het ontvangen product niet aan je verwachtingen voldoet, als je niet tevreden bent met je keuze of als er sprake is van een defect, kun je het product retourneren of ruilen.

Wij staan altijd open voor een goede samenwerking met al onze klanten. Bij ons is het mogelijk om zonder opgaaf van reden van je koopcontract af te zien, maar we zouden het erg op prijs stellen als je de reden voor je beslissing zou willen aangeven, want jouw mening helpt ons om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren, zodat jij je prettig bij ons voelt!

 

Je hebt 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van je pakket om je herroepingsrecht uit te oefenen.

 

Neem contact op met onze klantenservice om de terugzending of omruiling gemakkelijk te maken door ons direct foto's van het product te sturen naar het volgende e-mailadres: [email protected].

 

Het product dat je wilt retourneren moet ongeopend, onbeschadigd en in de originele, ongeopende verpakking zitten. We raden je aan het product in de originele verpakking te retourneren. Er wordt een retouretiket verstrekt. Als je geen transportverpakking hebt, kun je elke andere kartonnen verpakking gebruiken die vervoerd kan worden. Zorg ervoor dat het product zorgvuldig en veilig verpakt is. Houd er rekening mee dat de afbeeldingen van de goederen op de website illustratief zijn en geen weergave zijn van de eigenschappen van de goederen (de verpakking van de goederen kan bijvoorbeeld afwijken als gevolg van een verandering in de verpakking door de fabrikant).

 

2.Redenen voor retourneren en ruilen:

 

Is het product in slechte staat of beschadigd tijdens het transport?

 

Ondanks onze inspanningen is het mogelijk dat een product beschadigd raakt tijdens het transport, wat wij ten zeerste betreuren.In geval van schade dient u dit eerst te melden bij een PostNL punt.Neem vervolgens binnen 7 dagen (na ontvangst van de bestelling) contact met ons op en leg de details uit! Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. Je dient ons de volgende documenten te overhandigen: 

- De volledige afmeting/exterieur van het pakket waar het pakketlabel zichtbaar is.

- Een open verpakking waar de inhoud en binnenverpakking duidelijk zichtbaar zijn.

- Alle soorten binnenverpakkingen die zich in het pakket bevinden.

- De volledige omvang van het item.

- Een gedetailleerde foto/close-up van de daadwerkelijke schade aan het artikel.

 

Na deze 7 dagen wordt de klacht afgewezen door onze betrokken afdeling en door de PostNL service.

 

Als je vragen hebt of meer informatie wilt over bovenstaande punten of andere zaken, neem dan contact met ons op via e-mail op [email protected]  of telefonisch op 02 78 11 901.

 

3. Hoe kan ik mijn geld terugvragen?

 

Voor terugbetalingen gebruiken we dezelfde betaalmethode die bij de oorspronkelijke transactie is gebruikt.

Als u een korting, certificaat of cadeau ontvangt voor uw volgende bestelling, wordt dit opgenomen in uw account en automatisch verrekend wanneer u uw winkelmandje valideert.

Inloggen op je account

Wachtwoordherstel

wij bellen je terug!